بازدید بیش از ۲۱۰هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲۱۰هزار و ۵۶۹ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی لرستان در یک هفته گذشته بازدید کرده اند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور اظهار کرد: از ابتدای ۲۵ اسفندماه تا سومین روز فروردین جاری، این تعداد مسافر نوروزی و گردشگر از اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان  افزود: از این تعداد ۳۶هزار و ۷۹۹ نفر از اماکن تاریخی، ۵۱۱ نفر از اماکن تفریحی، ۱۹هزار و ۵۱۰ نفر از اماکن دست ساز و ۱۰۴هزار و ۱۸۶ نفر از جاذبه‌های طبیعی بازدید کرده‌اند.

او تصریح کرد: همچنین در مدت یاد شده ۱۹هزار و ۹۶۵ نفر با حضور در اماکن مذهبی و همچنین ۲۹هزار و ۵۹۸ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

حسن‌پور اضافه کرد: با توجه به بهبود وضعیت آب و هوا، انتظار می رود حجم بازدید گردشگران از اماکن تاریخی و طبیعی استان در روزهای آینده افزایش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان افزود: برای دسترسی بهتر گردشگران به اماکن تاریخی و موزه‌ها، امکان خرید و تهیه بلیت از طریق اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیت میسر شده است.

او گفت: همچنین اپلیکیشن لرستان سفر نیز برای معرفی بیشتر و بهتر جاذبه‌های گردشگری استان در دسترس عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha