فعالیت ۷ ایستگاه آموزشی هلال احمر در زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۴ اسفند تا سوم فروردین امسال ۷ ایستگاه آموزشی در استان فعال است.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حکمت‌اله هاشمی روز ۴ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در استانداری زنجان گفت: از ۲۴ اسفند تا سوم فروردین امسال هفت ایستگاه آموزشی در استان فعال است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: تعداد مربیان فعال در این ایستگاه‌ها ۵۹ نفر بوده و تعداد مراجعین هم ۷۴۹ نفر است.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: تعداد مراجعین درمانگاه ۲۳۲۸ و تعداد مارجعین داروخانه ۳۸۰۱ و تعداد مراجعین توانبخشی ۱۶۱ نفر است. هاشمی، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز، پویش بهرفت، طرح یاس، تست فشار خون، پویش سبز، بهره مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه را از طرح‌های مختلف خدمات خدمات بشردوستانه و فعالیت تیم سحاب برشمرد.  

او به فعالیت حوزه داوطلبان اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه نیز ۱۰۲۷ نفر از هموطنان از طرح‌های مروجین سلامت، نیابت، غربالگری سلامت، پویش هلال رحمت، مرهم برای زائر، پویش بشردوستی با مشارکت و فعالیت داوطلبان بهره‌مند شده‌اند.  

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha