بازدید استاندار از مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در ورودی زنجان

استاندار زنجان، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان، مدیرکل حمل‌ و نقل جاده و راهداری، رئیس هلال احمر استان زنجان و کارشناسان از مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در ورودی زنجان بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محسن افشارچی روز شنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ با همراهی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان، رئیس هلال احمر استان زنجان و کارشناسان از مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در ورودی زنجان بازدید کردند.

استاندار زنجان افزود: در حال حاضر آمادگی خوبی در استان زنجان برای پذیرش گردشگران نوروزی وجود دارد و امیدواریم با بهتر شدن شرایط آب و هوا شاهد حضور مسافران نوروزی در شهر جهانی ملیله باشیم.

او گفت: گردشگری باید محور اول توسعه استان باشد. باید جاذبه هایفرهنگی، تاریخی و طبیعی را به گردشگران نوروزی معرفی شود و کتابچه‌ها و برشورهایی را در اختیارشان قرار گیرد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان تاکید کرد: برپایی خیمه‌نماز، ایجاد فضای‌بازی برای کودکان، ایستگاه سلامت، آموزش کمک‌های اولیه و ... از دیگر فعالیت‌هایی است که در ورودی شهر به گردشگران نوروزی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha