پایداری شبکه ارتباطی استان زنجان در ایام نوروز

 مدیر مخابرات منطقه زنجان از انجام اقدامات لازم، برای پایداری شبکه ارتباطی استان در دو حوزه تلفن ثابت و سیار، در ایام نوروز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، حبیب اله شبستانی روز شنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: به توجه به افزایش ورود مسافران در تعطیلات نوروز به استان و اهمیت پایداری ارتباطات، اقدامات لازم برای ارائه خدمات به مشتریان انجام شده است. مدیر مخابرات منطقه زنجان افزود: به منظور استقبال شایسته از میهمانان نوروزی، ظرفیت پهنای باند همه سایت‌های تلفن همراه تا حدی امکان افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان از پایداری شبکه ارتباطی خبر داد و افزود: به منظور تامین ارتباطات با کیفیت و پایدار در ایام نوروز تدابیر لازم در نظر گرفته شده است تا پایداری ارتباطات درهمه مناطق استان در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال جدید انجام شود و خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان در نوروز ارائه شود.

او با اشاره به آماده‌باش مراکز منتخب در ایام نوروز گفت: به‌منظور ارائه خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان، شیفت‌های آماده‌باش در همه مراکز منتخب استان در نظر گرفته‌ شده که با استفاده از تمهیدات انجام شده در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، همه نیازهای ارتباطی مشتریان به‌صورت کامل پوشش داده می‌شود.

شبستانی اضافه کرد: مجموعه مخابرات منطقه، با آماده‌باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعته پشتیبانی فنی و پاسخگویی در حوزه ثابت و سیار به مشترکان در تعطیلات نوروز خدمات‌دهی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha