راه‌های دسترسی یکی از عوامل مهم در توسعه گردشگری خراسان شمالی است

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری در سفر به خراسان شمالی و در بازدید از محدوده خندقلو، راه‌های دسترسی را یکی از عوامل مهم در توسعه گردشگری دانست و گفت: نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی خراسان شمالی باید مناسب‌سازی شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، احمد تجری روز گذشته پنجم فروردین‌ماه در سفر به خراسان شمالی و بازدید از محدوده خندقلو اظهار کرد: یکی از موضوعات اثرگذار در هدایت مسافران و گردشگران به خراسان شمالی راه‌های دسترسی هستند که باید زیرساخت‌های لازم به منظور حضور مسافران و گردشگران به استان تسهیل شود.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری افزود: در بازدیدی که در قالب ستاد خدمات سفر از این محدوده انجام شد و با توجه‌ به اینکه غالب مسافران و گردشگران از طریق مسیرهای زمینی به خراسان شمالی سفر می‌کنند باید چند نقطه از مسیرهای خراسان شمالی مناسب‌سازی و تعریض شود.

او ادامه داد: امیدواریم با این اقدامات هم زمینه تسهیل حضور گردشگران شاهد باشیم و اینکه باعث کاهش حوادث جاده‌ای و آسیب‌های ناشی از آن باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha