تکمیل زیرساخت‌های خراسان شمالی با بهره‌گیری از ظرفیت ملی ستاد خدمات سفر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت ملی ستاد خدمات سفر کشور خواستار تکمیل زیرساخت‌های زیربنایی استان خراسان شمالی هستیم.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با بیان این مطلب افزود: باتوجه‌به اینکه راه و زیرساخت‌های دسترسی امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی، ایجاد اشتغال، توسعه صنعت گردشگری و انتخاب مقاصد سفر برای گردشگران بوده و پیگیری ایجاد و تکمیل شریان حیاتی محور بجنورد به جنگل گلستان از ضروری‌ترین مسائل استان خراسان شمالی در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و توسعه صنعت گردشگری است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ادامه داد: به همین منظور باهدف رفع نقاط حادثه‌خیز و ایجاد و تکمیل محور مذکور برنامه‌ریزی و اقدام به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی، وزارتی و ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در دستور کار قرار داریم. 

او بیان کرد: در همین راستا پس از بازدید استاندار خراسان شمالی و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، روز گذشته مجدد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و منطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی از محور بجنورد به جنگل گلستان و محدوده خندقلو بازدید و توضیحات لازم در خصوص شرایط بحرانی مسیر به‌صورت میدانی تشریح و مقرر شد پیگیری در قالب ستاد خدمات سفر در سطح ملی تا حصول نتیجه کامل به عمل آید. 

مستوفیان گفت: با تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان ضمن کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای، رونق سرمایه‌گذاری، اشتغال و توسعه صنعت گردشگری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010601029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha