پذیرش بیش از ۱۲هزار نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های گردشگری همدان به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش های قابل توجه در توسعه استان است، گفت: تا امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۲۱۲۸ خانوار به تعداد ۱۲هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، رسول شیدایی اظهار کرد: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی، از جهات مختلف همچون آب و هوای خوب، آثار تاریخی شگفت انگیز و مناطق مستعد تفریحی از نقاط مهم و گردشگرپذیر کشور ایران محسوب می شود و نوروز فرصت مناسبی است تا بتوانیم فرهنگ غنی استان را به مردم کشور عزیزمان معرفی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی در خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی، افزود: آموزش و پرورش مدارسی را که از نظر امکانات بهداشتی و خدماتی در سطح بالاتری هستند، در اختیار مسافران گذاشته که باعث رضایت مندی مسافران نوروزی شده است.

او تصریح کرد: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۱۵ پایگاه به تعداد ۱۲۵ آموزشگاه و در ۱۲۰۶ اتاق(کلاس) پذیرش می شوند که شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق الف، ۳۴ اتاق ب و ۹ مکان از قبیل مراکز خانه معلمان، اردوگاه‌ها و... است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha