معرفی ظرفیت‌های گردشگری دامغان در بیمارستان ولایت دامغان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان دامغان در بیمارستان ولایت دامغان به جامعه هدف معرفی می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مجتبی اکبرپور در نشست با دکتر فائزه زارع زاده رئیس بیمارستان ولایت دامغان در روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌ها یکی از محل‌های پرتردد پزشکان و بیماران است و همراهان بیمار زمان زیادی را در بیمارستان و شهر دامغان سپری می‌کنند، با معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در بیمارستان ولایت، گامی مؤثر برای رونق گردشگری دامغان برداشته‌شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان ثبت خاطره خوب از دامغان در ذهن بیماران را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: با راه‌اندازی میز یا پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در بیمارستان ولایت دامغان، جامعه هدف به نرم‌افزار جامع گردشگری پارکوپلو، لیست واحدهای اقامتی شهرستان دامغان، نیازهای ضروری مسافران و بروشورهای معرفی جاذبه‌های شهرستان دامغان دسترسی خواهند داشت.

او گفت: برنامه‌ریزی برای همکاری‌های مشترک در طرح ماندگاری پزشکان، ایجاد زمینه بازدید پزشکان غیربومی از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری دامغان، آشنایی با ظرفیت شهرستان در این حوزه، بازدید پزشکان از کارگاه‌های صنایع‌دستی و... ازجمله موضوعاتی بود که در این نشست در خصوص آن تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha