بهسازی و تجهیز سرویس بهداشتی روستای بیشه

معاون گردشگری لرستان از بهسازی و تجهیز سرویس بهداشتی روستای بیشه با هدف ارائه خدمات بیشتر به گردشگران این روستای گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، حجت‌اله عباسیان روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه گفت: در راستای خدمت‌رسانی در آبشار بیشه به گردشگران، این اداره‌کل اقدام به بهسازی، مرمت بنا و تجهیز سرویس بهداشتی بیشه کرد.

معاون گردشگری لرستان اضافه کرد: در این راستا عملیات بهسازی شامل تعویض شیرآلات، روشویی و سایر ملزومات در سرویس‌های بهداشتی این منطقه گردشگرپذیر انجام شده است.

او تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به این منطقه پربازدید و همچنین در راستای ثبت‌جهانی این روستا، اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان برای بهسازی زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت موجود در این منطقه در تلاش است.

عباسیان خاطرنشان کرد: برای ثبت جهانی این روستا، نیازمند همکاری بین‌بخشی هستیم تا با ارائه خدمات مطلوب و ایجاد زیرساخت‌های مختلف، زمینه ثبت‌نهایی این روستا را در فهرست جهانی ایجاد کنیم.

روستای گردشگری بیشه در منطقه‌ای به همین نام در کنار راه‌آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه‌آهن بیشه و در همجواری آبشار زیبای بیشه در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha