فرمانداران در حوزه نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی شهرستان‌های سمنان ورود کنند

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان گفت: فرمانداران در حوزه نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی شهرستان‌ها ورود کنند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده در دهمین جلسه ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ که روز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: یکی از اساسی‌ترین نیاز مسافران در سفر استفاده از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی است، اما با توجه به گستردگی استان توان نظارت و بازدید همه‌روزه از تمام آن‌ها میسر نیست و برخی از متولیان بخش خصوصی نسبت به این مقوله بی‌تفاوت هستند، پس لازم است تا فرمانداران با افزایش نظارت‌ها بر رعایت نظافت و بهداشت آن‌ها چه در درون شهرها و چه در مجتمع‌های بین‌راهی، زمینه دریافت خدمات مطلوب را برای مسافران و زائران در استان سمنان فراهم کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران امام رضا(ع) در استان سمنان تاکنون ده جلسه ستاد خدمات سفر ویژه ایام نوروز به ریاست استاندار محترم تشکیل‌ شده است تا در زمینه رفاه و امنیت مسافران در استان مشکلی وجود نداشته باشد و به بهترین نحو به مسافران در استان خدمات‌دهی شود.

او افزود: در سال جاری با تمهیدات اندیشیده شدن و افزایش ظرفیت اسکان مدارس به انضمام مساجد، از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۵ فرودین ماه ۱۴۰۳ بیش از ۱۰۲هزار نفر در استان اسکان داشته‌اند.

کرم‌زاده بیان کرد: بیش از ۱۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های استان شامل جاذبه‌های تاریخی و مذهبی، جاذبه‌های طبیعی و موزه‌های استان سمنان بازدید داشته‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان گفت: به‌منظور جلوگیری از تخلفات و بررسی نحو ارائه خدمات برای ایجاد رفاه حال مسافران و زائران در استان سمنان ۱۴۷ مورد بازدید نظارتی انجام‌ شده است.

او افزود: اجرای برنامه‌های نوروزگاهی، افزایش شورونشاط اجتماعی و ایجاد لحظاتی خوش برای شهروندان و مسافران ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha