کیفیت مطلوب در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی حاصل شده است/ تجربه زیست شبانه در تقارن نوروز و ماه رمضان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اقدامات و خدمات انجام شده در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و آمارهای ارائه شده نشان می‌دهد ما در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی به وضعیت مطلوبی رسیدیم.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مریم جلالی ظهر امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور تمامی نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد، در محل سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: حقیقتا در ستاد مرکزی خدمات سفر اقدامات و خدمات بسیار خوبی در حال انجام است و همه اعضای ستاد در تهران و سایر استان‌ها شبانه‌روزی در تلاش و خدمت هستند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور اضافه کرد: اعداد و آمار نشان می‌دهد ما به یک کیفیت در خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی رسیدیم که وضعیت مطلوبی است. این‌ها ارزش است. قدر این فرصت ها را باید دانست.

جلالی افزود: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در حقیقت یک شبکه ایجاد کرده و باعث شده تا خدمت به مردم به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.

او با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی، یادآور شد: توسعه گردشگری نشاط اجتماعی را به دنبال دارد این خدمت‌رسانی کار مهمی است و باید ادامه داشته باشد.

جلالی به حضور محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری در این نشست اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مجلس و خصوصا فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و حمایت‌های خوبی از ماموریت‌های این وزارتخانه انجام شده است. در طول چهار سال فعالیت فراکسیون شاهد حمایت‌های خوب این فراکسیون از حوزه گردشگری هستیم‌.

او به اهمیت توزیع سفر اشاره کرد و افزود: امسال خوشبختانه شاهد توزیع سفر در مناطق مختلف کشور هستیم. رسانه‌ها و صدا و سیما در این باره عملکرد مطلوب داشته‌اند و به توزیع سفر کمک کرده‌اند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور به تقارن ماه رمضان با نوروز اشاره کرد و افزود: این تقارن باعث شده تا شاهد رونق زیست شبانه و حضور مردم در اماکن گردشگری در شب‌های ماه رمضان باشیم. این تجربه بسیار خوبی است.

جلالی در پایان صحبت‌های خود با قدردانی از تلاش اعضای ستادهای خدمات سفر در سراسر کشور خاطرنشان کرد: فعالیت‌های شما و این خدمت‌رسانی که به مردم آن هم در ماه رمضان انجام می‌دهند، اجر دو چندانی دارد. امید دارم که ستاد خدمات سفر نمونه‌ای برای برطرف شدن مشکلات و حل مسئله برای تمام موضوعات باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha