معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در شبکه العالم 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در پخش زنده با شبکه العالم گفت: زنجان با قابلیت‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی، غذا، مذهبی، تفریحی با ۹۲۵ اثر تاریخی، فرهنگی و طبیعی ثبت‌شده، حرف‌های بسیاری برای گفتن در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارد.  

به گزارش میراث آریا یه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ ماه۱۴۰۳، برنامه زنده صبح شبکه العالم با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در موزه باستان‌شناسی مردان نمکی در میان گردشگران نوروزی اجرا و پخش شد.  

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان در این برنامه با معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان گفت: گنبدسلطانیه، غارکتله خور، موزه مردم‌شناسی رختشویخانه، موزه مردان نمکی، معبد داش کسن سلطانیه، غذا، شیرینی‌ها، جشنواره‌های گردشگری و صنایع‌دستی این استان همواره موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و یزد را از سایر استان‌ها متمایز می‌کند.  

او بیان کرد: استان زنجان دارای آثار تاریخی متعدد و منحصربه‌فرد است که بیش از هزار اثر را تشکیل داده است. این اداره کل با معرفی جاذبه‌های استان و برگزاری جشنواره‌های متعدد و… استان را به عنوان مقصد سفر برای گردشگران معرفی می‌کند.  

معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در شبکه العالم 


صفوی اظهار کرد: تمام امکانات استان زنجان برای پذیرایی از گردشگران در تمام فصول مهیا است تا گردشگران بتوانند به‌راحتی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این استان بازدید کنند. در ایام نوروز برگزاری برنامه‌های متنوع مانند مراسم آیینی مختلف در قالب نوروزگاه، برپایی سفره هفت سین، نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، سفره افطار و غیره برای گردشگران نوروزی در جای جای این استان در حال اجراست.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha