ایجاد بازاچه روستا در آبشار بیشه

معاون گردشگری لرستان گفت: با هدف معرفی بیشتر روستای گردشگری بیشه و تلاش برای ثبت جهانی آن، بازارچه روستا در منطقه یاد شده ایجاد می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، حجت اله عباسیان روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه در دومین جلسه کمیته راهبردی توسعه گردشگری روستای بیشه در خرم آباد افزود: ایجاد بازارچه روستا می تواند ضمن معرفی بیشتر دستاوردهای روستاییان و صنایع دستی منطقه، زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی را برای اهالی فراهم کند.

معاون گردشگری لرستان افزود: روستای گردشگری بیشه در فهرست ثبت‌جهانی قرار گرفته و امیدواریم با اقدامات انجام شده و همچنین رفع مشکلات و موانع با همکاری بین بخشی؛ این مهم به ثبت جهانی برسد.

او اضافه کرد: در این جلسه همه دستگاه‌های اجرایی گزارشی از اقدامات انجام شده را ارایه نموده و مقرر شد در اسرع وقت بازارچه روستا ساماندهی و به بهره‌برداری برسد.

روستای گردشگری بیشه در منطقه‌ای به همین نام در کنار راه‌آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه‌آهن بیشه و در همچواری آبشار زیبای بیشه در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha