دومین جشنواره بادبادک‌ها در مجموعه مینی‌ورد ملایر برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر گفت: همزمان با هفتمین روز از فروردین‌ماه، دومین جشنواره بادبادک‌ها مخصوص کودکان در مجموعه مینی‌ورد (جهان کوچک) با حضور جمع زیادی از گردشگران و اهالی شهرستان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، ابراهیم جلیلی بیان کرد: دومین جشنواره بادبادک‌ها مخصوص کودکان در مجموعه مینی‌ورد (جهان کوچک) به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر و مساعدت میراث‌فرهنگی با اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل موسیقی سنتی و طنز عمو فیروز در عصر روز هفتم به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر ادامه داد: در این جشنواره حدود ۴۵ نفر با هم به رقابت پرداختند و در انتها به سه نفر اول جوایزی از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اهدا ء شد.

او افزود: هدف از اجرای این جشنواره، معرفی بهتر اثر منحصربه‌فرد مینی‌ورد یا جهان کوچک،  ایجاد فضای شاد و مفرح برای گردشگران حاضر در مجموعه و شور نشاط اجتماعی در کنار برپایی جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) بود.

جلیلی اضافه کرد: مجموعه تفریحی و توریستی جهان کوچک ملایر در زمینی به وسعت ۴۸۰هزار مترمربع در شمال غربی ملایر ساخته شده است، در این مجموعه گردشگری، بناهای شاخص و تاریخی ایران و سایر نقاط جهان در ابعاد کوچک‌تر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha