گشودن در کوچه تکیه دولت باعث پیوند گردشگری با قلب اقتصاد پایتخت شده است

شهردار منطقه 12 تهران در بازدید از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: گشودن در کوچه تکیه دولت باعث پیوند گردشگری با قلب اقتصاد پایتخت شده است.

به گزارش میراث آریا، وحید رضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ تهران روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان بازدید کرد و در جریان برنامه‌های نوروزی این مجموعه فرهنگی تاریخی برای گردشگران قرار گرفت. 

شهردار منطقه ۱۲ تهران در حاشیه این بازدید گفت: در منطقه ۱۲ تهران بالغ بر ۳۰۰ اثر میراثی وجود دارد که از شاخص‌ترین آن‌ها، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان است. 

وحیدرضا انارکی محمدی ادامه داد: گشودن در کوچه تکیه دولت که به همت مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان انجام شده باعث پیوند گردشگری با قلب اقتصاد پایتخت (بازار بزرگ) شده است و این بازگشایی در ادامه بازگشایی در باب عالی در ضلع شرقی کاخ گلستان در خیابان ناصر خسرو در سال ۱۴۰۰ بوده است. 

همچنین شهردار منطقه ۱۲ به صورت نمادین بلیت ورودی در کوچه تکیه دولت را تهیه و با بازدید از این ورودی در جریان بهسازی و آماده‌سازی این در جدید که با توضیحات مدیر کاخ گلستان همراه بود، قرار گرفت. 

در بازدید شهردار منطقه ۱۲ تهران، معاونان این شهرداری نیز حضور داشتند و در جریان خدمات گردشگری به بازدیدکنندگان در  مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha