خدمت‌رسانی به مصدومان ۳۷ حادثه توسط هلال احمر همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیم‌های هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین امسال به مصدومان ۳۷ حادثه امدادرسانی کردند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی سنجربگی روز چهارشنبه ۸ فروردین اظهار کرد: این حوادث شامل ۲۱ مورد سانحه جاده ای، دو مورد حوادث شهری، دو مورد حوادث جوی، یک مورد امداد کوهستان و ۱۱ مورد ارائه خدمات حضور بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: در این مدت  اسکان اضطراری ۸۰ نفر ، امداد رسانی به ۲۲۸ حادثه دیده و ۴۸ مصدوم، هشت مورد درمان سرپایی، ۱۴ مورد انتقال مصدوم و دو مورد رهاسازی انجام شده است.

او اظهار کرد: ۱۱ پایگاه نسبت به ارائه خدمات بشر دوستانه اقدام می‌کنند که در این مدت زمان حدود ۳۰هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

سنجربگی اضافه کرد: ۱۲۵۳ مورد اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران و ۳۵۵۶ مورد پایش کنترل فشار خون انجام شده و مشارکت ۴۸۷۱ نفر در پویش بهبود رفتارهای ترافیکی (بهرفت) ثبت شده است.

این مسئول اظهار کرد: پنج فضای دوستدار کودک توسط هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ راه اندازی شده است که تاکنون ۳۷۶۴ نفر از خدمات این فضا استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha