نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بابلسر تا ۱۵ فروردین دایر است

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر اظهار کرد: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با ۶۰ غرفه تا ۱۵ فروردین دایر است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسن برقی نهم فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: پارکینگ‌های ساحلی شهرستان بیشترین حجم گردشگران و مسافران را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر در خصوص حضور مسافران به امامزاده‌های شهرستان، تصریح کرد: با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان امامزاده‌های بابلسر آمار بازدیدکننده قابل توجهی دارد.

او به برپایی دو نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شهرستان اشاره کرد و افزود: دو نمایشگاه در هتل میزبان و ساحل بابلسر برپا شد که نمایشگاه ساحلی از اول تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری دایر خواهد بود.

برقی ادامه داد: نمایشگاه ساحلی بابلسر دارای ۶۰ غرفه صنایع‌دستی است و هنرمندان و صنعت‌گران سراسر استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بابلسر از برپایی دو نوروزگاه نوروزی در بابلسر و هادی شهر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: نوروزگاه شهید آیت الله عباس سلیمانی در بابلسر و نوروزگاه آیت الله روحانی در هادی‌شهر به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند

برقی در خصوص نظارت در تنظیم بازار و تاسیسات گردشگری، خاطرنشان کرد: در بازدیدهای نظارتی و مشترک شهرستان انجام شد سه نانوایی به دلیل گران‌فروشی پلمپ شد و در موارد دیگر با تذکر لسانی حل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha