تردد ۳۷۰میلیون نفر در جاده‌های کشور/ فوت ۵۸۵ نفر در تصادفات نوروز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ۳۷۰میلیون تردد در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفند ماه تا ساعت ۱۲ شب گذشته خبر داد.

به گزارش میراث آریا، احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، با بیان اینکه حجم کل تردد جاده‌ای از ۲۴ اسفند تا شاعت ۱۲ شب گذشته ۳۷۰میلیون تردد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه ۲۶میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۳درصد کاهش داشته است.

او تعداد تصادفات فوتی را ۴۸۴ فقره اعلام کرد که ۵۸۵ نفر فوت کرده‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات جرحی را ۱۲هزار و ۴۷۲ فقره و تعداد مجروحین را ۱۵هزار و ۵۷۴ نفر عنوان کرد و افزود: تصادفات خسارتی نیز ۶۵هزار و ۸۳ فقره بوده است.

شیرانی استان‌های پرحادثه فوتی را کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان اعلام کرد و گفت: بیشترین تردد و انباشت ترددها در استان‌ها  در مازندران ۳۱۲هزار خودرو، در گیلان ۲۳۲هزار خودرو و در خراسان رضوی ۷۸هزار خودرو اتفاق افتاده است.

او آخرین وضعیت محورهای شمالی را نیز اینگونه اعلام کرد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا  در انتها افزود: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha