پذیرش و اسکان بیش از ۹۵هزار گردشگر و مسافر نوروزی در ستادهای اسکان خوزستان

دبیر کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان از اسکان بیش از ۹۵هزار گردشگر نوروزی در ستادهای اسکان مهمانان نوروزی در استان از ابتدای فعالیت این ستاد خبر داد.

 به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، عبدالله حبیبی دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تا دهم فروردین‌ماه جاری، ۹۵هزار و ۴۲۴ گردشگر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شدند.

دبیر کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان همچنین افزود: این تعداد مسافر، در قالب ۱۵هزار و ۶۷۲ خانوار پذیرش شده‌اند.

او با بیان این‌که ۱۱۱۴ مدرسه و ۵۵۰۰ کلاس در استان خوزستان برای گردشگران نوروزی اختصاص داده شده است ادامه داد: تا یازدهمین روز فعالیت این ستاد، آمار ۱۲۲هزار ۱۰۰ نفرروز اقامت در ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پروش به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به این‌که ستادهای اسکان مهمانان نوروزی در خوزستان از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده‌اند، گفت: بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش در روزهای گذشته، خوزستان یکی از پنج استان با بیشترین تعداد اسکان گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha