بازدید بیش از ۷۰هزار نفر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: از ابتدای فعالیت ستاد ۱۴۰۳ تا ۱۰ فروردین، بیش از ۷۰هزار نفر از هموطنان از آثار تاریخی، فرهنگی، مذهبی، طبیعی، موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کرده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده روز شنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بیان کرد: یکی از راهبردهای دولت سیزدهم، بهره‌برداری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها و استفاده از آنها برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات افزود: ستاد خدمات سفر یکی از بهترین نمونه‌های این راهبرد است که این روزها با استفاده از ظرفیت اعضا، سعی دارد تا با ارائه تسهیلات و شرایط مطلوب برای سفرهای نوروزی، امنیت، آرامش و خاطرات خوشی را برای هموطنان رقم بزند.

او اضافه کرد: با تلاش جمعی، شرایط امسال نسبت به سال‌های قبل وضعیت بهتر و قابل قبول‌تری دارد که این امر مگر با همراهی کلیه دست اندرکاران میسر و ممکن نمی‌شد.

عباس‌زاده گفت: برابر برآوردها و آماری که تاکنون به ثبت رسیده است، بنا و بقعه تاریخی بوذرجمهر قاینی، مسجد جامع، قلعه حسین قاینی، منطقه نمونه گردشگری، امامزاده عبداله روستای کارشک، امامزاده زیدالنار روستای آفریز از جمله مهم‌ترین مقاصد هموطنان در شهرستان قاین بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha