۱۱میلیون تردد در محورهای کرمانشاه ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۱۱میلیون تردد در محورهای استان کرمانشاه در نوروز امسال خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سید شهرام کهریزی روز شنبه ۱۱ فروردین‌ماه اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۰ فروردین بیش از ۱۱میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: از این تعداد بالغ بر ۱۰میلیون تردد مربوط به خودروهای سبک و حدود یک میلیون و ۱۴۰هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده‌ است.

او افزود: پرترددترین محور استان محور بیستون به کرمانشاه با ثبت بیش از ۵۴۰هزار و کمترین تردد نیز در مسیر قصرشیرین به سرپل ذهاب به میزان ۲۲۶۴ تردد بوده‌ است.

کهریزی تعداد مسافرانی که در این مدت از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شدند را نیز بیش از ۱۵۹ هزار نفر اعلام کرد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، گفت: ۵۰هزار و ۳۵۰ نفر مسافر ورودی به استان، ۵۴هزار و ۳۹۲ نفر مسافر خروجی از استان و ۵۴هزار و ۳۹۰ مسافر جابجا شده درون استان در این مدت داشته‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha