نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی و گردشگری استان سمنان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان از نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن، باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت است، گفت: با توجه به تردد تعداد زیادی از مسافران نوروزی از محورهای استان سمنان، نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی  مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، واحدهای پذیرایی و اقامتی و... به‌طور مستمر از ابتدای طرح نوروزی ستاد خدمات سفر باهدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران در استان سمنان انجام می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان افزود: یکی از اقدامات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در سال گذشته سامان‌دهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافران و گردشگران بوده است که این امر موجب افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان و در نتیجه کاهش تصادفات جاده‌ای در استان سمنان شده است.

او افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد زیادی از سرویس‌های بهداشتی تجهیز و تعمیر شده و نصب تابلوهای سرویس‌ها و همچنین برچسب‌های اطلاع‌رسانی ثبت نظرات و پیشنهادها مسافران نیز انجام‌ شده است و هم‌افزایی با دیگر دستگاه از جمله امور مساجد و ستاد اقامه نماز، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و... برای فراهم بودن سرویس‌های بهداشتی سایر دستگاه‌ها نیز انجام‌شده است. 

کرم‌زاده با بیان اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ برای رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و جاذبه‌های گردشگری در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی است، افزود: این سامانه مختص وضعیت اماکنی چون نمازخانه‌ها، مراکز خدماتی‌پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی، سالن‌های غذاخوری، مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی و جاذبه‌های گردشگری است و مسافران و گردشگران نوروزی مستقر در استان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز انتقاد، رضایتمندی، پیشنهاد، شکایت و نارضایتی خود را از این اماکن ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha