مراسم شب‌ قدر در تمام امامزاده‌های مازندران برگزار می‌شود/ بازدید ۳۵۰هزار مسافر و گردشگر از بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم شب‌ قدر در تمام امامزاده‌های مازندران، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در دبیرخانه این ستاد با اعلام اینکه از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۳۵۰هزار مسافر و گردشگر از بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان بازدید کردند، اظهار کرد: در این مدت ۱۰هزار و ۵۰۰ نفر در زائرسراها و برپایی چادر در محیط بقاع متبرکه استان ساکن شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیشترین امامزاده در استان که زائر و مسافر داشته است را امامزاده عباس(ع) ساری، عبدالله آمل، سید حسین شیرود تنکابن و پهنه‌کلای ساری عنوان کرد.

او به برگزاری ضیافت الهی مختص ماه رمضان و طرح آرامش بهاری ویژه نوروز در بقاع متبرکه استان اشاره و تصریح کرد: در ۷۴ امامزاده استان سفره‌های افطاری ساده برای زائران و مسافران برپا شد.

حجت‌الاسلام حیدری از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی همچون برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه نقاشی بکشید جایزه بگیرید برای کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به مسائل شرعی توسط مبلغان اعزامی از قم و استان به امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی، گفت: ۲ هزار بسته معیشتی از قبل تعطیلات نوروز تاکنون بین نیازمندان توزیع شد.

او خاطرنشان کرد: در تمام امامزادگان مازندران مراشم شب‌های قدر با حضور مردم و مسافران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha