بازدید ۲۶۷هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی البرز در سراسر استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: تاکنون بیش از ۲۶۷هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی استان البرز بازدید کرده‌اند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، رحیم خاکی روز سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای ایام ستاد خدمات سفر در ۲۴ اسفند تا ۱۳ فرودین ۲۶۷هزار نفر از اماکن تاریخی گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با بیان اینکه  اماکن گردشگری تاریخی شامل امامزاده‌ها، آثار طبیعی تاریخی، محوطه‌ها، بناهای تاریخی مانند کاخ سلیمانیه کرج، کاروانسرا و محوطه ینگی امام ساوجبلاغ، محوطه ازبکی، آسیاب مهدی آباد نظرآباد و آثار موجود در روستاها و شهرستان‌ها از جمله امامزاده سه گنبدان، مجموعه صیادیه، کوه‌های رنگی اشتهارد و... مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز و استقبال گردشگران از سفرهای کوتاه مدت بسیاری افراد استان البرز را با توجه به طبیعت زیبا و روستاهای ییلاقی برای اقامت کوتاه مدت انتخاب کردند و از جاذبه‌های تاریخی استان بازدید کردند.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha