دریافت و تمدید اعتبار پروانه شرط فعالیت تاسیسات گردشگری اردبیل است

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با تاسیسات گردشگری بدون پروانه فعالیت طبق ضوابط و مقررات برخورد می‌شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل گفت: فعالیت تاسیسات گردشگری بدون داشتن پروانه بهره‌بردای غیرقانونی بوده و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: تمامی تاسیسات گردشگری، اعم از مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی، خدماتی و تفریحی در سراسر استان موظف هستند برای فعالیت، پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و در موعد مقرر برای تمدید آن اقدام کنند.

او تاکید کرد: تاسیساتی که در اسرع وقت برای تمدید پروانه فعالیت خود اقدام نکنند طبق ماده ۱۷ آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی تاسیسات گردشگری با این واحدها برخورد قانونی انجام می‌شود.

نجارقابل ادامه داد: بر همین اساس از تمامی واحدهایی که تاریخ پروانه فعالیت آنها به اتمام رسیده یا پروانه فعالیت دریافت نکرده‌اند تقاضا می‌شود طی دو هفته آینده برای دریافت پروانه فعالیت از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha