استان سمنان برای خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات عید فطر آمادگی کامل دارد

دبیر ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران در استان سمنان گفت: استان سمنان در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات عید سعید فطر است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم.زاده در چهاردهمین جلسه خدمات سفر استان سمنان که روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: ستاد خدمات سفر استان سمنان برای خدمت‌رسانی، ایجاد امنیت و رفاه برای مسافرت بی‌دغدغه مسافران و زائران در استان سمنان در آمادگی کامل است و با توجه به پشت سر گذاشتن ایام نوروز و پیش رو بودن عید سعید فطر هیچ‌گونه مشکلی در حوزه خدمات سفر استان وجود ندارد.

دبیر ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران در استان سمنان افزود: با عنایت به ثبت جهانی ۶ کاروانسرای استان سمنان، اقدامات مربوط به ساخت تابلوهای معرفی جاده‌ای آن انجام‌شده است و به‌زودی این تابلوها در سطح جاده‌های استان سمنان نصب می‌شود.

او بابیان اینکه فروش صنایع‌دستی نقشی مهم در رونق اقتصادی خانوار و معرفی صنایع‌دستی استان سمنان می‌شود، گفت: میزان فروش محصولات صنایع‌دستی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در ۱۵ بازارچه صنایع‌دستی موقت، ۲ بازارچه صنایع‌دستی دائمی و ۱۸ فروشگاه صنایع‌دستی استان سمنان، بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان بوده است.

کرم‌زاده افزود: در ایام نوروز ۲۰۲هزار و ۳۸۸ نفر در اماکن اقامتی استان سمنان شامل واحدهای اقامتی گردشگری، اماکن مذهبی و زائرسراها، مدارس و اماکن رفاهی آموزش‌وپرورش، سالن‌های ورزشی، پارک‌ها، بوستان‌ها و... اقامت داشتند.

دبیر ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران در استان سمنان گفت: با توجه به بازدید ۳۵۸هزار و ۳۰۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، موزه‌ها و اماکن تاریخی با ۲درصد افزایش بازدید نوروزی در استان سمنان همراه بوده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012202604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha