ثبت بیش از ۲۴۰ هزار تردد جاده‌ای در استان گلستان طی تعطیلات عید فطر

رئیس کمیته خدمات حمل‌ونقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: از ۲۲ تا ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری، همزمان با تعطیلات عید فطر، تعداد ۲۴۱ هزار و ۳۵ خودرو از جاده‌های گلستان تردد کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، عادل مصدقی با اعلام این خبر گفت: از ۲۲ تا ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری، هم‌زمان با عید فطر و سفر بسیاری از هم‌وطنان به استان‌های مختلف کشور، تعداد ۲۴۱ هزار و ۳۵ خودرو از جاده‌های گلستان تردد کردند که از این میزان، تعداد ۱۲۰ هزار و ۸۵۱ تردد ورودی و ۱۲۰ هزار و ۱۸۴ تردد خروجی در گلستان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: میزان ورود به استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۳ درصد کاهش و اوج ترددها در این روزها، ساعت بین ۱۷ تا ۱۸ عصر روز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه گزارش شده است.

او افزود: با توجه به ثبت دوربین‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، محور گرگان به علی‌آبادکتول، پرترددترین محور استان در تعطیلات عید فطر بود.

مصدقی گفت: همچنین با توجه به بارندگی و مسدود شدن برخی از محورها در کشور و استان، در این ایام، تعداد ۱۰ هزار و ۳۸۳ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ استان باهدف اطلاع از آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها برقرار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012602796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha