سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

سید محمد آقامیری استاندار قم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در حاشیه نخستین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ که به ریاست استاندار قم برگزار شد، با تکریم از خدمات ابوالقاسم مقیمی، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم معارفه شد.  

حجت‌الاسلام حسینی مقدم معاون جدید اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در این جلسه گفت: از حُسن اعتماد استاندار قم قدردانی می‌کنم و طی دوران مسئولیت تلاش خواهم کرد تا شاهد ارتقای سطح فرهنگی و بهبود خدمات‌رسانی به زائران باشیم.

او خاطرنشان کرد: قم از نظر فرهنگی و اجتماعی قابل مقایسه با شهرهای دیگر نیست و مأموریت و رسالت‌هایی که در این شهر باید انجام بگیرد، باید متفاوت با سایر شهرها باشد.

در بخشی از این حکم استاندار قم به معاون جدید اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، ‌فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب می‌شوید.

در این حکم بیان شده است: امید است، با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم‌له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت‌محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقای روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه‌ قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم سرپرست جدید معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم؛ از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم بوده است.

ابوالقاسم مقیمی که از آذرماه ۱۴۰۰ در این معاونت مشغول به فعالیت بود، به عنوان مشاور معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است.   

انتهای پیام/

کد خبر 1403013103097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha