تداوم ریاست جمهوری‌ شهید رییسی می‌توانست میراث فرهنگی را به شکوفایی برساند

یک دوستدار میراث ‌فرهنگی می‌گوید: در دوره ریاست جمهوری شهید سید ابراهیم رییسی همچون گذشته برای میراث ‌فرهنگی کشور دوران خاکستری نبود و تداوم آن می‌توانست این حوزه را به شکوفایی برساند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از ایسنا، احمد امیری گفت: قطار پیشرفت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در دولت رییس‌ جمهور شهید به حرکت افتاد.

وی افزود: قطار پیشرفت سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی پس از چند سال وقفه در دولت شهید سید ابراهیم‌ رییسی شروع به حرکت کرد به طوری‌که در سطح کشور شاهد تغییر و تحولی اساسی و محسوس در این سه حوزه بودیم.

او با بیان این‌که در دولت شهید رییسی عملکرد وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی منجر به توسعه بیش از پیش این سه حوزه شد افزود: در دوران رییس جمهور شهید خدمات قابل توجه‌ای به کشور در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در سطح کشور ارایه شد چنانکه یادگاری‌های بزرگی برای میراث فرهنگی که میراث ملی کشور ما است از خود بر جای گذاشت.

این دوستدار میراث ‌فرهنگی ابراز امیدواری کرد: رییس ‌جمهوری که در آینده نزدیک انتخاب می‌شود راه این شهید را در حوزه میراث ‌فرهنگی کشور ادامه دهد.

امیری با بیان این‌که شهید سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری از جنس مردم و مردمی بود افزود: کسی حال بیمار را می‌فهمد که درد بیماری را کشیده باشد. شهید سید ابراهیم رییسی تلاش می‌کرد دردها را درمان کند و تا جاهای خوبی پیش ‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از علت‌های اصلی محبوبیت اجتماعی شهید سید ابراهیم رییسی این بود که هیچ‌گاه خود را جدا از مردم نمی‌دانست و همواره برای خدمت به مردم کشورش تلاش می‌کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031200574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha