به‌روزرسانی تجهیزات گردشگری از ملزومات گردشگری پایدار در مجتمع‌های تفریحی مازندران است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران ارتقای سطح خدمات و بروزرسانی تجهیزات در مجتمع‌های تفریحی گردشگری را از جمله ملزومات توسعه گردشگری پایدار برشمرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی جمعه ۲۵ خرداد در حاشیه بازدید از مجتمع تفریحی توریستی نمک آبرود شهرستان چالوس از مدیرعامل مجتمع نمک آبرود وهمکارانش درخصوص ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران که عنوان پذیرایی از بیشترین حجم مسافر در ایام تعطیلات نوروز مازندران را به خود اختصاص داد، قدردانی کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران طی بازدیدی ازبخش‌های مختلف تفریحی، سرگرمی، اقامتی و پذیرایی مجتمع نمک آبرود از ارتقا و بروزرسانی تجهیزات امکانات تفریحی و کسب تائیدیه نشانه استاندار وسایل بازی را ازجمله ملزومات توسعه گردشگری پایدار در مجتمع‌های تفریحی گردشگری یاد کرد.

او همچنین با اشاره به برپایی مطلوب جشنواره خوراک و نوشاک محلی مازندران که قراراست ۵ تیرماه سال جاری به میزبانی مرکز تفریحی و سرگرمی نمک آبرود و همکاری اداره گردشگری چالوس برگزار شود، گفت: این جشنواره ضمن ایجاد فضایی مفرح‌ برای گردشگران موجب تلفیق فضاهای بازی و تفریحی با مباحث فرهنگی می‌شود.

ایزدی از غذاهای نوشیدنی‌هایبوری محلی به عنوان یکی ازعناصر فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: متاسفانه هنوز جای غذاهای محلی که خودبه‌تنهاییمی‌تواند مقصد سفر باشد در منوی رستوران‌های استان خالی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032601418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha