برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع‌دستی در گلستان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی «تکنیک‌های تبلیغات در بازاریابی صنایع‌دستی» برای هنرمندان و صنعتگران در گرگان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مریم حاجی‌ابراهیمی از برگزاری کارگاه آموزشی «تکنیک‌های تبلیغات در بازاریابی صنایع‌دستی» در گرگان خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی روز چهارشنبه۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ ویژه هنرمندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی و با تدریس حجت مقسم عضو هیئت‌مدیره انجمن علمی بازاریابی استان گلستان در محل کاخ‌موزه گرگان برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی اطلاعات موردنیاز به‌منظور آشنایی بیشتر هنرمندان و صنعتگران با تکنیک‌های تبلیغات و بازاریابی، راه‌های فروش و تولیدات بیشتر، کیفی سازی محصولات و... در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت .

او در ادامه با تأکید بر اهمیت بازاریابی صنایع‌دستی در رونق فروش هنرمندان، بیان کرد: بازاریابی و تبلیغ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل و چالش‌ها در هر شغل تولیدی، موجب شناخته شدن تولیدات صنعتگران صنایع‌دستی می‌شود و فروش محصولات را افزایش می‌دهد.

حاجی‌ابراهیمی تصریح کرد: هنرمند حتی اگر بهترین محصول را تولید کند بدون بازاریابی و تبلیغ در کسب‌وکارش موفق نخواهد بود. بازاریابی در هر شغلی کمی متفاوت است و نیاز به روش‌ها و استراتژی‌های متفاوتی دارد؛ ازاین‌رو آموزش و استفاده از افراد متخصص در این حوزه یکی از نیازهای اصلی برای فعالان و صنعتگران صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان است.

برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع‌دستی در گلستان

انتهای پیام/

کد خبر 1403033101698
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha