آغاز بکار نمایشگاه صنایع دستی قربان تا غدیر در نمایشگاه بین‌المللی زاهدان

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زاهدان از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی قربان تا غدیر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی زاهدان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمدعلی سپاهی اظهار کرد: با توجه به ضرورت معرفی آثار و محصولات صنایع‌دستی استان و حمایت از صنعتگران در راستای عرضه تولیدات آنها رایزنی های لازم برای حضور فعالان این حوزه در نمایشگاه‌های مختلف انجام شده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زاهدان افزود: در همین راستا همزمان با برگزاری نمایشگاه قربان تا غدیر مقرر شد تا صنعتگران این اداره کل نیز حضور فعالی در آن داشته و آثار صنایع دستی استان را به بازدیدکنندگان ارائه کنند.

او افزود: تعداد ۱۰ غرفه به منظور عرضه و فروش مواد خوراکی، سوغات، هدایا و صنایع‌دستی به صورت رایگان در اختیار صنعتگران استان قرار داده شده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زاهدان تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی آثار و صنایع‌دستی استان و همچنین رونق کسب و کار صنعتگران توسط بخش خصوصی برپا شده که تا پایان خردادماه نیز دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403033101703
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha