بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه از پروژه‌های زیرساخت گردشگری/ اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ضمن بازدید از پروژه‌های زیرساختی گردشگری استان در مناطق نمونه گردشگری، گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز شنبه ۲ تیرماه به همراه معاون گردشگری استان از تعدادی از پروژه‌های توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری تعدادی از مناطق نمونه و تاسیسات گردشگری شهرستان کرمانشاه بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این بازدید گفت: تامین زیرساخت‌های گردشگری از جمله آب و گاز و راه از جمله وظایف این اداره‌کل است که در چهارچوب حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری انجام می‌شود.

داریوش فرمانی افزود: در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در این حوزه اعتبار هزینه شده است که امسال نیز معادل این مبلغ در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات ملی و استانی و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: این اعتبارات در ۱۳ پروژه زیرساختی از جمله مناطق نمونه گردشگری، رستوران‌ها و مجتمع‌های خدماتی بین راهی به ویژه در مسیر عتبات عالیات لحاظ شده است.

فرمانی گفت: در حال حاضر این پروژه‌ها فعال و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و تا پایان سال مالی تکمیل می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه با بیان اینکه حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری از جمله اولویت‌های اداره‌کل است، بیان کرد: به دنبال این هستیم که در اعتبارات ۱۴۰۳ نیز به شکل ویژه به این حوزه توجه شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این برنامه از پروژه‌های منطقه نمونه گردشگری ویس القرن و چند واحد و مجتمع بین‌راهی‌ بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040200025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha