دعوت مدیرکل میراث‌فرهنگی کردستان از صنعتگران و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان برای مشارکت در انتخابات

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در پیامی از هنرمندان، صنعتگران و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست‌جهموری دعوت کرد.

به گزارش میراث‌آریا، در پیام منصور مهرزاد آمده است: انتخابات یکی از ارکان‌های مهم مردم سالاری دینی بوده و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است.

هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

مشارکت حداکثری ضامن جمهوریت و موجب اقتدار کشور در فضای داخلی و مجامع بین‌المللی خواهد بود.

جامعه هنری و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان همواره دوشادوش مردم فرهنگی کردستان نیز با حضور خود در رویدادهای مختلف، همواره ثابت کرده‌اند که در باب رفتار انتخاباتی که یکی از بارزترین جلوه‌های رفتار سیاسی در میان همه جوامع و ملت‌هاست در بالاترین سطح قرار دارند و برای حل و فصل مشکلات، کمک به نظام اسلامی و انتخاب فرد اصلح از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه انقلاب کردستان، کارکنان این مجموعه، صنعتگران و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان دعوت می کنم با حضور پرشور، منسجم و یکپارچه خود در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر برگی زرین در دفتر خاطرات میهن اسلامی به ثبت رسانند و خالق اثری زیبا برای استمرار برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم سرزمین اسلامی باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040600270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha