روحیه مطالبه گری باید در میان بسیجیان ادارات تقویت شود

معاون امور استان‌های پایگاه‌های بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: روحیه مطالبه گری و رسیدگی به معیشت مردم باید در میان بسیجیان پایگاه‌های ادارات وزارتخانه در سطح کشور تقویت شود.

به گزارش میراث آریا، عباس ایمانی ۱۰ تیرماه در سفر دو روزه به زاهدان گفت: بسیج ادارات همواره متشکل از نیروهای مردمی، خدوم و دغدغه‌مند است که فارغ از چارچوب های اداری به دنبال تحقق اهداف عالیه انقلاب و عملیاتی کردن منویات امامین انقلاب است.

معاون امور استان‌های پایگاه‌های بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور افزود: آنچه در بسیج رخ می‌دهد ماحصل نگاه جهادی است که بسیجیان به صورت خودجوش و داوطلبانه پای کار آمده و هدفشان نیز در کنار امورات عمومی، رسیدگی به معیشت مردم و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، تسهیل امور اداری و تکریم ارباب رجوع است.

به گفته ایمانی، روحیه مطالبه گری باید در بین بسیجیان پایگاه های ادارات تقویت شود و محور این مطالبه گری نیز رفع مشکلات مردم، تکریم و احترام ارباب رجوع، تسهیل گری امور و حل دغدغه های همکاران باشد.

او تاکید کرد: حفظ حرمت ها، مطالبه گری در چارچوب و ضابطه مند همراه با ارایه راهکارهای منطقی و عملی نیز لازمه یک مطالبه گری صحیح است که باید رعایت شود.

دیدار با فرمانده بسیج ادارات سیستان وبلوچستان و نشست هم اندیشی با بسیجیان پایگاه بسیج اداره کل میراث فرهنگی از دیگر برنامه های وی در سفر به زاهدان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041000453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha