مقدمات توسعه گردشگری در سواحل عباس‌آباد مازندران فراهم می‌شود

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد گفت: استفاده از ظرفیت‌های دریایی در شهرستان گردشگری عباس‌آباد در دستور کار قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، نادر سحرخیز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ با بیان این مطلب که استفاده از ظرفیت‌های دریایی در شهرستان گردشگری عباس‌آباد در دستور کار قرار گرفته است؛ اظهار کرد: مقدمات ایجاد بسترهای مورد نیاز گردشگری در سواحل فراهم می‌شود.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد تاسیسات گردشگری ساحلی این شهرستان را مستعد توسعه دانست و ادامه داد: باید تلاش کرد علاوه بر تفریحات ساحلی از امتیازات داخل دریا هم به نفع اقتصاد گردشگری بهره‌برداری کرد.

او یکی از مهیج‌ترین تفریحات دریایی را استفاده از ظرفیت داخل آب یاد کرد و افزود: ماهی‌گیری در دریا و پرورش ماهی که بخشی از گردشگری کشاورزی است، می‌تواند برندی برای گردشگری شهرستان عباس آباد را داری باشد و باعث جذب گردشگران بیشماری شود.

سحرخیز ایجاد مرکزی تفریحی و تفرج در ساحل زیبای عباس‌آباد را شروع بسیار خوبی برای توسعه هر چه بیشتر این گونه فعالیت‌ها برشمرد و گفت: گردشگری ماجراجویانه مبحث بسیار مهمی است که قابل بهره‌برداری اقتصادی بوده و علاقه مندان بسیاری دارد و از اینگونه فعالیت‌ها استقبال خوب می‌شود.

سرپرست نمایندگی اداره میراث‌فرهنگی عباس آباد همچنین با اشاره به این موضوع که ماهیگیری خود زمینه مناسبی برای ایجاد واحدهایی خواهد شد که در زمینه غذا فعالیت می‌کنند؛ افزود: گردشگران می‌توانند علاوه بر کسب تجربه‌هایی مهیج در ماهی گیری از حاصل صید خود نیز غذاهای متنوع را میل کنند و این خاطره انگیزترین لذت‌های مسافرت برای گردشگران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041200549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha