حفاظت از بافت تاریخی اصفهان وظیفه همگانی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در بازدید از آثار تاریخی در منطقه یک شهرداری اصفهان، بر لزوم حفاظت همگانی از بافت تاریخی اصفهان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۱۳ تیرماه، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، با حضور علی رضی زاده شهردار منطقه یک اصفهان و جمعی از مدیران اداره‌کل و شهرداری منطقه از بافت تاریخی این منطقه در محور جنوب غرب و غرب شهر تاریخی اصفهان بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: بافت تاریخی در کنار بافت طبیعی و همچنین محور زاینده‌رود این منطقه شهری را به یکی از منحصربه‌فردترین مناطق شهر اصفهان تبدیل کرده است.

کرم‌زاده ادامه داد: خرسندیم که با ایجاد همکاری با مدیریت کنونی شهری موفق شده‌ایم فعالیت‌های چشمگیری در زمینهٔ حفاظت از بافت و آثار تاریخی اصفهان را به اتمام برسانیم، زیرا معتقدیم حفاظت از بافت و آثار متعدد تاریخی اصفهان به‌تنهایی از عهده یک‌نهاد ساخته نیست و این امر فرهنگی یک وظیفه همگانی است.

او افزود: کارشناسان ارشد این اداره‌کل از آمادگی کامل برای هرگونه همکاری با مدیریت شهری به‌منظور حفاظت بهینه از این آثار برخوردار بوده و امیدوارم افزایش تعاملات دو سازمان به حفاظت از هویت این ملت بزرگ در شهر تاریخی اصفهان منجر شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha