رویداد کوآپ تجارت ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از برگزاری رویداد کوآپ تجارت با هدف شناسایی ظرفیت‌های صادراتی استان ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، هادی شاه‌وردی صبح روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در نشست خبری با اشاره به رویداد کوآپ تجارت در خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری یکی از مسائل ما حوزه آموزش در صنایع‌دستی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه این رویداد سیزدهم و چهاردهم تیرماه برگزار می‌شود، گفت: یکی از آموزش‌هایی که در این رویداد داده خواهد شد ظرفیت‌های صادراتی صنایع‌دستی خراسان جنوبی در کشورهای هدف است.

او بیان کرد: امیدواریم این رویدادها در معرفی پیانسل‌های صادراتی خراسان جنوبی داشته باشد و کمک کار صنعتگران ما در این زمینه قرار گیرد.

عارف علی‌آبادی دبیر اجرایی رویدادکوآپ تجارت نیز در این نشست گفت: این رویداد در محورهای صنایع‌دستی، صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع‌غذایی و گلخانه با حضور ۱۶۰ نفر برگزار می‌شود.

او گفت: از این تعداد ۵۰ نفر از حوزه صنایع‌دستی، ۳۵ نفر از حوزه صنعت و معدن، ۳۵ نفر از حوزه کشاورزی و ۴۰ نفر از حوزه فناوری هستند.

علی‌آبادی با اشاره به اینکه در این رویداد به صورت همزمان چهار پنل برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صادراتی استان در حوزه‌های تولیدی استان و ظرفیت‌های نیروی انسانی و نخبگانی برای ایجاد پروژه‌های صادرات محور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha