برگزاری بزرگترین رویداد آموزش تجاری استان خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: بزرگترین رویداد آموزش تجاری استان خراسان جنوبی آغاز شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، هادی شاه‌وردی ضمن بیان اینکه کوآپ تجارت چراغ راهی برای توسعه فروش، صادرات و انتقال فناوری در عرصه صنایع‌دستی است، گفت: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز رویداد کوآپ استودیو در مرداد ماه سال ۱۴۰۲، رویداد کوآپ تجارت (کمک و آموزش و آزادسازی پیشرو در حوزه تجارت) با همکاری بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان در تاریخ ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال‌جاری در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: مرحله پیش شتابنده این رویداد به مدت دو روز و به‌صورت بوت کمپ با رویکرد توسعه فروش، صادرات و انتقال فناوری با تمرکز بر شناسایی نخبگان، ایده‌ها، تشکیل هسته‌ها، بررسی چالش‌ها، برگزاری نشست‌های جمعی و آموزشی، ارائه چالش و داوری برگزار می‌شود.

او ادامه داد: سپس تیم‌ها و افراد برگزیده به مرحله شتابدهی و ارتباط‌گیری دریافت پروژه وارد می‌شوند که با همکاری مراکز علمی و نوآوری و رشد، پشتیبانی برندسازی، تولید محصولات نیاز بازار مبتنی بر الگوهای صادرات و حمایت‌های بعدی صورت می‌گیرد.

شاه‌وردی گفت: نشست های تخصصی در مرحله پیش شتابدهی رویداد در چهار پلان تخصصی: نشست تخصصی شناسایی ظرفیت‌های انسانی و کالا در حوزه فروش و صادرات به چین، نشست تخصصی شناسایی ظرفیت‌های انسانی و کالا در حوزه فروش و صادرات به حوزه خلیج فارس، نشست تخصصی شناسایی تکنیک‌های برندیگ، بسته‌بندی و تحقیق در بازار و نشست تخصصی در حوزه اقتصاد دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: دکتر بابایی رئیس کمیسیون صاردات اتاق بازرگانی ایران و چین، دکترموذنی‌کیا سرمایه‌گذار و تاجر حوزه عمان، دکتر اکباتایی استاد دانشگاه مسقط و مشاور حوزه خلیج فارس و دکتر میرجلیلی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و فعال صادراتی در حوزه خلیج فارس و ترکیه اساتید مدعو در این رویداد دو روزه هستند و این رویداد در دهکده گردشگری بادامشک شهر بیرجند برگزار می‌شود.

او ادامه داد: نکته قابل تامل در اجرای این رویداد این است که علاوه بر بررسی و شناخت پتانسیل‌های کالایی و تولیدی استان، شناساندن ظرفیت‌های نخبگان و توانمندی‌های سرمایه انسانی و طبیعی است که محصولات و کالاها به صورت سفارشی و متناسب با نیاز بازار طراحی و تولید و پروژه محور و سفارش گیری صادراتی و پروژه سازی می‌شوند.

اختتامیه این رویداد بزرگ در روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴ تیرماه سالجاری ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در سالن همایش امام علی (ع) مجتمع غدیر شهر بیرجند برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha