کارگاه آموزشی آشنایی با استارت‌آپ‌های گردشگری در چابهار برگزار می‌شود

رئیس گروه توسعه گردشگری، آموزش و بازاریابی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی استارتاپ های حوزه گردشگری ویژه کارشناسان ادارات و کارکنان تاسیسات گردشگری در چابهار خبر داد.

به گزارش میراث آریا، مهناز کوچک‌زائی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی ۱۶ ساعته که در راستای دوره‌های آموزشی توانمندی جوامع محلی است به مدت دو روز در تاریخ ۱۸ و ۱۹ تیرماه و در دو نوبت صبح و عصر در هتل لاله چابهار برگزار می شود.

رئیس گروه توسعه گردشگری، آموزش و بازاریابی اداره کل میراث‌فرهنگی استان افزود: علاقه‌مندانی که در مرکز استان نیز قصد دارند تا از این جلسات بهره‌مند شوند می‌توانند به صورت همزمان و از طریق وبینار در سالن کنفرانس موزه منطقه‌ای جنوب شرق زاهدان حضور پیدا کرده و در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

او هدف از برگزاری این دوره را آشنایی فعالان این حوزه با استارتاپ های گردشگری، تولید محتوا در گردشگری و چگونگی انتقال آن در فضای مجازی عنوان کرد.

کوچک‌زائی صریح کرد: سرفصل های این کارگاه که توسط خانم سیما پاریزی فعال گردشگری تدریس می‌شود شامل بخش هایی از جمله آشنایی با ایده یابی و کاربرد خلاقیت در گردشگری، استفاده از اینفلوئنسرهای گردشگری، مدل‌های کسب و کار در گردشگری و ... است.

به گفته او در حاشیه برگزاری کارگاه، جلسه رأی گیری انتخاب رئیس انجمن راهنمایان‌ رسمی گردشگری و بلدهای محلی نیز برگزار می شود. در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041400660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha