برگزاری کارگاه تخصصی صنایع‌دستی در رویداد کوآپ تجارت خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: با برگزاری کارگاه تخصصی صنایع‌دستی در رویداد کوآپ تجارت، بازار چین، عمان و آفریقا برای هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی تشریح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، هادی شاه‌وردی روز پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ بیان کرد: کارگاه و نشست تخصصی صنایع‌دستی برای ۵۰ نفر از صنعتگران و هنرمندان استان در قالب رویداد کوآپ تجارت برگزار و بازار هدف در کشورهای حوزه خلیج فارس و چین برای آن ها تشریح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: در این نشست ظرفیت‌های صادراتی و اصول مارکتینگ در عمان و آفریقا، ظرفیت‌ها و راهکارهای صادراتی به چین بررسی و نحوه و راهکارهای تامین مالی پروژه به صنعتگران آموزش داده شد.

 او ادامه داد: همچنین ثبت شرکت انتقال و ساخت فناوری در کشور عمان، نقش فناوری در توسعه صادرات به بازارهای حوزه خلیج فارس به هنرمندان و صنعتگران استان ارایه شد.

شاه‌وردی خاطر نشان کرد: رویداد کوآپ تجارت ۱۳ و۱۴ تیر در دهکده گردشگری بادامشک بیرجند در حال برگزاری است و اساتید با تجربه در حوزه صادرات، بازاریابی، مارکتینگ که مدیریت موفق هلدینگ‌های مرتبط در این کشورها را بر عهده دارند تجریبات خود را با صنعتگران و هنرمندان استان به اشتراک گذاشته و به سوالات آنها پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041400664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha