شهرداری زنجان در مورد عرضه آثار هنری هنرمندان و صنعتگران تبعیضی قائل نیست

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه شهرداری در مورد عرضه آثار هنری هنرمندان و صنعتگران تبعیضی قائل نیست، گفت: هر هنرمندی آثار قابل عرضه داشته باشد می‌تواند از حمایت شهرداری بهره‌مند شود.

به گزارش میراث آریا، علیرضا فیروزفر امروز یکشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه هنرمندان و صنعتگران زنجان نیاز به حمایت دارند، اظهار کرد: ماکت بناها تاریخی مانند گنبد سلطانیه، مساجد تاریخی، حمام‌های تاریخی، مغازه‌های قدیمی زنجان، میدان‌ها، شخصیت‌های برتر استان، بازار قدیم زنجان و خانه‌های تاریخی و آداب و رسوم مردم زنجان توسط جمال نورایی از ۳۰ سال گذشته تا امروز ساخته شده است. این هنرمند عمر باارزش خود را صرف این کار کرده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه هنرمند ماکت‌ساز زنجانی ۷۰ تا ۸۰ ماکت بدون کمک و فقط با عشق و علاقه خود ساخته است، افزود: محلی برای عرضه این ماکت‌ها با هدف معرفی این هنر و هنرمند توسط شهرداری در اختیار قرار می‌گیرد.

او با تاکید بر اینکه شهرداری در مورد عرضه آثار هنری هنرمندان تبعیضی قائل نیست، ادامه داد: هر هنرمندی آثار قابل عرضه داشته باشد، می‌تواند از حمایت شهرداری بهره‌مند شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041700788
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha