دوره آموزشی برگزاری نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها در مازندران برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری دوره آموزشی نحوه برپایی نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها در مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ گفت: دوره آموزشی برگزاری نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها در راستای برگزاری دوره‌های پیش‌بینی شده در تقویم آموزشی کارکنان که از دوره‌های تخصصی کارکنان میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی و دارای اهمیت در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی دو روز که با حضور همکاران اداره‌کل و شهرستان‌های تابعه برگزار شد؛ افزود: برپایی نمایشگاه و گردهمایی‌ها در فواصل زمانی مختلف و مناسبت‌ها یکی از وظایف سه حوزه بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و ارتقای سطح کارکنان در برگزاری این رویدادها نقش موثری در بهرمندی از فرصت‌های پیش آمده دارد.

او از تاثیر مثبت برگزاری رویدادها در قالب نمایشگاه و گردهمایی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری، بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های منطقه، مقصدسازی پتانسیل‌های موجود و بازاریابی از طریق نمایشگاه‌ها با ایجاد سیاست‌گذاری درست و هدفمند کردن این رویدادها امکان‌پذیر است.

ایزدی تصریح کرد: نباید رویدادهایی نظیر نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها را دست کم گرفت، بلکه باید به چشم یک فرصت بزرگ برای رشد ظرفیت‌های یک منطقه به آن نگاه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041900924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha