برگزاری جشنواره صنایع‌دستی همزمان با کنگره پاسداشت ۲۴ هزار شهید استان اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری جشنواره صنایع‌دستی همزمان با برپایی کنگره پاسداشت ۲۴ هزار شهید استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز چهارشنبه ۲۰ تیرماه، علیرضا عسگری‌زاده رئیس بسیج هنرمندان استان با امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران اداره‌کل همراه بود، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: به‌منظور ترویج و تبیین هنرهای دستی و سنتی ویژه دفاع مقدس تلاش داریم تا با همکاری هنرمندان صنایع‌دستی در این حوزه، رخدادهای مهمی را در نیمه دوم امسال رقم بزنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به برگزاری کنگره پاسداشت سرداران شهید و ۲۴ هزار نفر شهید استان، تلاش داریم تا یک جشنواره فاخر صنایع‌دستی با حضور هنرمندان برجسته به‌عنوان بخشی از برنامه‌های این کنگره برگزاری کنیم.

او افزود: در این آیین فرهنگی و هنری بیش از ۲۰۰ موضوع هنری در رشته‌های برتر صنایع‌دستی استان، همچون تذهیب، تشعیر و نگارگری با حضور هنرمندان برتر استان با موضوعات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کرم‌زاده اضافه کرد: با همکاری بسیج هنرمندان استان اصفهان در این جشنواره به آثار برتر و نفرات اول تا سوم جوایزی فاخر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042000966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha