برگزاری نمایشگاه عکس «محرم در شمیران» در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

به مناسبت ماه محرم نمایشگاهی از تصاویر تکایای قاجاری شمیران با استفاده از اسناد مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان و معرفی مواریث عاشورایی ثبت ملی شمیران در طبقه دوم کاخ اختصاصی نیاوران با عنوان «محرم در شمیران» برپا شده است.

به گزارش میراث آریا، به مناسبت ماه محرم نمایشگاهی از تصاویر تکایای قاجاری شمیران با استفاده از اسناد مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان و معرفی مواریث عاشورایی ثبت ملی شمیران در طبقه دوم کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با عنوان «محرم در شمیران» برپا شده است.

به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سید سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام نمایشگاهی با عنوان «محرم در شمیران» با نگاهی به مواریث عاشورایی ثبت ملی و معرفی تکایای تاریخی ثبت ملی و تکایای قاجاری شمیران همجوار با این مجموعه و آداب عزاداری تهران قدیم و شمیران  همراه با معرفی تکیه دولت به عنوان بزرگ‌ترین نمایش خانه تمام دوران ایران در قالب عکس در طبقه دوم کاخ اختصاصی نیاوران در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ۱۷ تیر تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۹: ۰۰ تا ۱۹: ۰۰به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042301123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha