طرح جامع گردشگری استان اردبیل در مراحل نهایی تدوین قرار دارد

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل طرح جامع گردشگری استان در ۱۹ فصل توسط جهاد دانشگاهی و با کارفرمایی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مراحل نهایی تدوین را طی می‌کند.

به گزارش میراث آریا، حسام رسولی گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان و در چهارچوب صنایع خلاق، طرح جامع گردشگری استان در ۱۹ فصل توسط جهاد دانشگاهی و با کارفرمایی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مراحل نهایی تدوین را طی می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: جهاد دانشگاهی اردبیل فعالیت و هم‌افزایی شبکه‌ای شمال‌غرب متشکل از استان‌های زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی را هدایت و راهبری می‌کند که در این چهارچوب هر استان هدایت یک پروژه را به دست گرفته است.

او تاکید کرد: جهاد دانشگاهی اردبیل که از سال‌ها قبل روی طرح جامع گردشگری استان نیز کار کرده است، راهبری توسعه گردشگری شمال غرب کشور را مدیریت می‌کند و تلاش دارد تا با اقدام‌هایی این ظرفیت‌های گردشگری را در هر چهار استان فعال نماید.

رسولی ادامه داد: طرح جامع گردشگری استان اردبیل که تاحدودی نهایی شده است در حال حاضر و طی جلسات فشرده در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بررسی می‌شود تا با رفع ایرادات و نواقص به نسخه نهایی این طرح برسیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042801392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha