پروژه احداث خانه ترویج صنایع‌دستی تکاب ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی احداث خانه ترویج صنایع‌دستی تکاب ۹۰ درصد بوده و عملیات عمرانی این پروژه با تامین اعتبار لازم در سال جاری ادامه دارد.

به‌گزارش میراث آریا، مرتضی صفری گفت: اتمام نصب تاسیسات گرمایشی و لوله کشی تاسیسات، کف‌سازی سقف و اتمام ایزوگام پشت بام، نصب پنجره‌ها، سفیدکاری ساختمان، نصب تاسیسات الکتریکی و ... از جمله اقداماتی بوده که در سال جاری در این ساختمان انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: پروژه ساخت خانه ترویج صنایع‌دستی تکاب از چند سال پیش با همکاری فرمانداری این شهرستان آغاز شده و هر سال اعتبار مشخصی برای این پروژه در نظر گرفته می‌شود.

او تصریح کرد: در سال جاری نیز با تخصیص مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده که در صورت تخصیص اعتبارات لازم اجرای پروژه با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

 صفری گفت: ساختمان این مرکز در ۲ طبقه با مساحت ۶۰۰ هزار مترمربع و با پیش بینی فضاهای نمایشگاهی، سالن اداری، گالری نمایش آثار، کتابخانه و امور سمعی و بصری و کلاس‌های آموزشی طراحی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042801429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha