عرضه آسان‌تر صنایع‌دستی به گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری در اولویت قرار دارد

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیل در عرضه محصولات صنایع‌دستی استان به مسافران و گردشگران از اولویت‌های این اداره‌کل است.

به‌گزارش میراث‌آریا، مهراب محمدی فارسانی گفت: ۲۱ بازارچه و مرکز دائمی و موقت عرضه صنایع‌دستی در چهارمحال و بختیاری ویژه فصل تابستان فعال شده است‌.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: سه بازارچه دائمی عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در استان فعال بوده که دو مورد آن در میدان قدس و خانه ستوده چالشتر شهرکرد و یک بازارچه در پل مصلای بروجن دایر است.

محمدی به حضور گردشگران در چهارمحال و بختیاری همزمان با فصل گرم سال اشاره و تصریح کرد: به همین علت تلاش شده در کنار بازارچه‌های دائمی، مراکز عرضه موقت صنایع‌دستی نیز در کانون‌های گردشگری استان راه‌اندازی تا بتوان از ظرفیت گردشگری تابستانی در راستای معرفی و فروش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان بهره گرفته شود.
او با اشاره به افزایش فروش محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری در فصل تابستان یادآور شد: حجم بالای گردشگری در فصل تابستان فروش محصولات صنایع‌دستی استان را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042901453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha