توسعه گردشگری به شکست ایران هراسی می‌انجامد/ مطالبات جدی از رئیس‌جمهور منتخب داریم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بر نقش گردشگری در شکست طرح ایران هراسی تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۱ مردادماه، گردهمایی فعالان گردشگری استان اصفهان به‌منظور آشنایی با مقوله امنیت در صنعت گردشگری در محل تالار نشست‌های هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این نشست گفت: بی‌تردید گردشگری یکی از قابلیت‌های ویژه کشور ما است که متأسفانه بر اساس سند چشم‌انداز توسعه، آن‌گونه که شایسته است نتوانسته‌ایم در توسعه این صنعت در کشور گام‌های بلندی برداریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دشمنان ایران برای جلوگیری از توسعه ایران، اجرای طرح ایران هراسی است، لذا باید تلاش کنیم توسعه گردشگری را به‌گونه‌ای تداوم دهیم تا ضمن شکست طرح ایران هراسی، امنیت لازم را برای توسعه گردشگری و گردشگران فراهم کنیم.

او افزود: باید تلاش کنیم با توسعه مقوله جهاد تبیین، با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

کرم‌زاده تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب در سفری به اصفهان در ایام انتخابات به لزوم توسعه مقوله گردشگری در اصفهان اشاره داشتند، لذا معتقدیم امروز همگی ما به‌عنوان کارشناس در حوزه گردشگری موظفیم مطالبات خود را در این زمینه به ایشان انتقال دهیم، تا در ایام فعالیت دولت جدید شاهد شکوفایی این صنعت در استان پهناور اصفهان باشیم.

این همایش با محوریت فعالان گردشگری جوامع هفتگانه اصفهان به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050100013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha