اجرای بازدیدهای نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری شهرستان فومن

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان از اجرای بازدیدهای نظارتی از تأسیسات اقامتی شهرستان فومن با هدف ارزیابی و نظارت بر روند فعالیت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمدعلی حسینی‌نسب با اشاره به اهداف و برنامه‌های طرح‌های نظارت بر تأسیسات گردشگری گفت: به منظور ارزیابی و نظارت بر روند فعالیت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در استان و با مشارکت مامورین اداره نظارت بر اماکن استان و شهرستان، بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری شهرستان فومن انجام شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان افزود: طی این بازدیدها، کارشناسان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تأسیسات، استانداردهای فنی و بهداشتی را مورد ارزیابی قرار دادند و نکات لازم در زمینه رعایت موارد بهداشتی، ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران و همچنین رعایت عفاف و حجاب را به بهره‌برداران واحدهای گردشگری انتقال و بر رعایت استانداردهای لازم تأکید کردند.

او تصریح کرد: در این بازدید مشترک به چهار واحد اقامتی به دلیل نداشتن پروانه و نرخنامه معتبر و همچنین عدم ثبت ارسال اطلاعات مسافر در سامانه ثنا نیروی انتظامی و برای یک دفتر اطلاع‌رسانی مسافر ورودی شهر فومن به دلیل نداشتن مجوز فعالیت معتبر، اخطار پلمپ ابلاغ شد. همچنین تعداد سه واحد اقامتی به دلیل رعایت کلیه موارد صنفی مورد تشویق قرار گرفتند.

حسینی نسب بیان کرد: طرح بازدید و نظارت از مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در طول سال با هدف ارتقای کیفیت تأسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مدنظر انجام می‌شود. گردشگران و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی برای رسیدگی به موضوع می‌توانند با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha